22 ianuarie 2017

YOU'RE IN THE ARMY NOW




Anul trecut, când am fost în Barcelona, am găsit jacheta asta într-un army shop și am fost extrem de fericită, dar până acum nu am reușit să o prea port. Norocul a făcut ca ieri să găsesc și o șapca în ton cu jacheta, și iată ținuta. O ador! 
Să nu mai spun că e o jachetă army autentică, NATO issued, care sunt sigură că va ramâne în garderoba mea pe veci. Că și-asa îmi spune prietenul meu că sunt un mic hoarder... 
I-am adăugat o curea în talie, am asortat-o cu o pereche de cizme peste genunchi și o geantă fără prea multe detalii and there you have it, o jachetă de armată transformată într-o ținută chic!
JACKET: OMAHA BEACH | BOOTS: AMICLUBWEAR | BAG: PRIMARK | HAT: VINTAGE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Can't wait to read your lovely comments!