1 ianuarie 2017

HELLO, 2017! PLEASE BE KIND!



2016 a fost anul despre care nimeni nu vrea sa vorbeasca. Intr-adevar, a fost cel mai greu dar si cel mai frumos an din viata mea: am inceput cu o mutare in alta tara, am calatorit in 3 tari, am incercat noi feluri de mancare si am cunoscut oameni speciali. Chiar daca blogul a fost pe un loc secundar, nu am renuntat nicio clipa la el, motiv pentru care azi, chiar in prima zi a noului an, am decis sa scriu acest articol.
Nu cred in sintagma "new year, new me", pentru ca stiu ca lucrurile nu se schimba de la o zi la alta, dar sper doar ca anul ce tocmai a inceput sa fie si mai frumos, mai linistit, plin de noi aventuri si evenimente frumoase.
Va las acum cu fotografiile ultimei tinute, compusa 95% din piese Primark, pentru ca inca sustin cu tarie ca nu ai nevoie de haine scumpe pentru a alcatui o tinuta de efect. 
Va doresc un an nou magic!
FULL OUTFIT: PRIMARK | EARRINGS: H&M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Can't wait to read your lovely comments!