8 septembrie 2016

HIGH HEELS ON A CASUAL DAY

Pantofii cu toc inalt sunt de multe ori asociati cu tinute... vulgare. Poate pentru ca asta vedem prin reviste sau la TV, dar cand te uiti prin blogosfera de moda, lucrurile stau putin altfel. Sau cel putin eu de aici imi iau inspiratia. 
Treaba sta in felul urmator: mi-am comandat sandalele astea fara sa am in minte o tinuta anume. Inca sufar de shopping impulsiv, stiu. Apoi m-am gandit o vreme buna cu ce sa le port si singura idee care-mi venea era o rochie. Dar cand a venit ziua de shooting m-am razgandit, m-am imbracat cu o pereche de blugi ce aduc putin cu stilul boyfriend jeans, un top oarecare si un cardigan, pentru ca in Dublin e deja toamna, din pacate pentru garderoba mea. Ah, si-o geanta cu franjuri, singura pe care am luat-o cu mine cand m-am mutat. 
Cred cu tarie ca o pereche de sandale indraznete pot scoate o tinuta aparent banala din anonimat.
SHOES: AMICLUBWEAR | JEANS: ZARA | TOP: PRIMARK | CARDIGAN: VERO MODA | BAG: H&M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Can't wait to read your lovely comments!