15 august 2016

IN A GALAXY FAR, FAR AWAY...

Acum trei saptamani ma plictiseam teribil si-am zis sa dau o raita prin magazine, sa vad ce comori ascunse mai gasesc. Dupa vreo doua ore de plimbare, am ajuns in magazinul meu preferat, Penneys, si-am plecat de acolo cu 5 iteme la 1 euro bucata, unul dintre ele fiind rochita asta. Ah, how I love sales...! Nu doar ca materialul e de buna calitate si culoarea e superba, dar a si fost singura de marimea mea, asa ca am luat-o acasa si pana ieri a stat cuminte in sifonier. Nu de alta, dar asteptam si tricoul asta de la Mr. Gugu and Miss Go, care se asorteaza perfect cu rochita. Am adaugat niste tenesi, un rucsac negru si un ceas in ton cu tinuta, and there you have it, un outfit casual chic, fara prea mult efort.
Enjoy!
DRESS: ATMOSPHERE | T-SHIRT: MR. GUGU AND MISS GO | SNEAKERS: IDEAL SHOES

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Can't wait to read your lovely comments!