12 iulie 2016

HOW TO REPAIR YOUR HAIR


Cand eram prin liceu am descoperit roscatul si placa de par. Si de atunci nu m-am mai oprit. Aveam un par asa lung, ca-mi vine sa plang acum cand ma gandesc la el... Dupa ani de intins cu placa, decolorat si vopsit, cositele mele lungi si roscate aratau ca o matura. Ala a fost momentul in care am stiut ca am dat-o in bara si m-am tuns. Cand am ajuns la facultate si am vazut ca si-a revenit, am luat-o de la capat. Nu ma intrebati ce a fost in mintea mea atunci, ca nici eu nu stiu. Toate bune si frumoase pana acum 7-8 luni cand nu doar ca arata ca o matura, dar parul meu incepuse sa cada foarte mult. 
Asa ca am urmat cativa pasi spre "resuscitarea" parului meu:
1. Fara placa!
Ei, e clar ca mai am scapari si il mai intind uneori, dar asta se intampla o data la cateva saptamani, si nu glumesc. Prefer sa-l tin impletit sau aranjat cumva, doar sa nu-l intind.
2. Fara uscator de par!
Regula asta a venit acum 4 luni, cand m-am mutat in Dublin si mi-am uitat uscatorul de par in tara. Am luat asta ca pe un semn si nici n-am mai investit intr-unul nou. Il spal si-l las sa se usuce singurel peste noapte.
3. Fara decolorant!
Roscatul e o binecuvantare si un blestem in acelasi timp. E frumos, dar se duce imediat si trebuie vopsit, ca altfel o sa ai o nuanta dubioasa de roz/portocaliu/maro/nici eu nu stiu, iar daca mai ai si radacinile satene... That's a nope. 
In 8 luni mi-am decolorat radacinile o singura data, dar am gasit o alternativa la treaba asta. Weekend-ul trecut am iesit la cumparaturi si m-am gandit: "Ce-ar fi sa-mi vopsesc parul in doua culori?" Aveam in cap o combinatie de negru si rosu, dar nu stiam exact ce vreau. Asa ca am decis sa fac un ombre de negru-albastrui si roscat. Ce-a iesit? Negru, mov, fuchsia, rosu, roz. Si-mi place de mor! 
4. Taie varfurile!
Stiu, ne vrem parul lung inapoi, dar pana nu scapam de parul nesanatos, nu prea avem de ales... O data pe luna imi tai varfurile. Yup, singura. Mi-am luat ustensilele necesare si lunar tai cate 1 cm - 2.
 5. Hidratare si tratamente!
Am 3 uleiuri cheie pentru voi: ulei de argan, ulei de cocos, ulei de masline. Folosesc in prezent doua seturi pe care le alternez la fiecare spalare, plus masca dintr-un amestec de toate uleiurile de mai sus, o data pe saptamana (amesteci uleiurile, aplici pe tot parul si-l lasi cateva ore, poate chiar peste noapte daca iti permite timpul, dupa care il speli cum o faci de obicei). Nu doar ca parul va fi mai sanatos, dar va creste si mai repede.
Toate sfaturile de mai sus vin din experienta proprie si sper sa va foloseasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Can't wait to read your lovely comments!